سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خود رأى گردید به هلاکت رسید ، و هر که با مردمان رأى بر انداخت خود را در خرد آنان شریک ساخت . [نهج البلاغه]
گروه فرهنگی مذهبی بین الحرمین (زاهدان)
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شاه دو عالم

 

 

            

 

 شاه دو عالم بود هرکه بود نوکرش  

                               عمر جوانی ما وقف علی اکبرش 

آب تمام زمین مهریه مادرش  

                            حیف ولی تشنه لب نیزه نشین شد سرش 

بوی خدا میدهد تربت کرب و بلا 

                             سوز عزا خیزد از نای دل نینوا  

گشته به حق این زمین قبله گه عالمین  

                             رهزن دلها شده گنبد زرد حسین  

کل جهان بی دل و واله ودیوانه اش 

                               یک یک پیغمبران معتکف خانه اش  

جلد هوای حسین مرغ دل سینه هاست  

                                شکر خدا که حسین سید وارباب ماست  

قبله باغ بهشت باغ گل یاس او 

                                 ساقی  جام جنون حضرت عباس اوست 

تربت شش گوشه اش دل زهمه برده است  

                                  مهر گدایی او بر دل ما خورده است 

پرچم سرخ حسین رمز جنون من است  

                                   عشق حسین در رگ و در تن و خون من است



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم بین الحرمین ( یکشنبه 88/10/20 :: ساعت 5:45 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سالروز شهادت امام سجاد (علیه السلام ) تسلیت باد
شاه دو عالم
او خواهد آمد

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 3918
» درباره من

گروه فرهنگی مذهبی بین الحرمین (زاهدان)

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب